Flavourites Feest was één groot feest!

Flavourites is jarig, 10 jaar bestaat de leukste webshop portal alweer. En dat moest natuurlijk gevierd worden! Afgelopen weekend was het twee dagen feest in de prachtige locatie Werkspoorkathedraal in Utrecht.

Voor mij dubbel feest, want ik was afgelopen weekend ook jarig. Daarom gingen wij met het hele gezin een dagje shoppen op het Flavourites Feest.

De aankleding was echt prachtig. De sfeer die er hing was vrolijk. Een aantal van mijn favoriete webshops waren ook aanwezig. Zo liep ik eerst de stand van Brainy Days op, dat vind ik echt één van de leukste conceptstores. Die hadden prachtige kleding mee maar ook de goudkleurige palmboom lepeltjes zijn echt geweldig. En natuurlijk het bamboeservies en alle botanische kaarten, posters en luchtplantjes. Ik was er niet weg te krijgen. Maar er was nog zo veel meer te zien!

brainydays1

Door een hele leuke mevrouw van Sticky Lemon werden we aangesproken om een heuse opplaktattoo op de arm van de kinderen te laten plaatsen. Trots liepen ze er de hele dag mee rond. Sticky Lemon verkoopt onder andere erg leuke rugzakken!

Sticky Lemon

De kinderen werden een beetje ongeduldig van al mijn geshop en gesnuffel. Ze hadden het nostalgische reuzenrad gezien en daar wilden ze heel graag in. Dus ik met mijn hoogtevrees met de kinderen naar boven. Vanaf daar had je een prachtig overzicht van alle leuke stands.

uitzicht reuzenrad.png

Het lukte mij vanaf die hoogte zelfs nog om een vrij ontspannen selfie te maken. 😉

me and my selfies.png

Britta was niet weg te slaan bij DIY Soap, waar je je eigen bodyscrub kon maken. Tja, je bent een dametje of niet!

soap.png

Ook vond ik het heel erg leuk om Anki van Zilverblauw tegen het lijf te lopen. Zij maakt altijd hele mooie foto’s en schrijft inspirerend op haar blog. Ik ben een trouwe Instagram volger van haar! Ze heeft tijdens het feest mooie foto’s gemaakt die je terug kunt vinden in het blog van haarzelf en op de Flavourites website.

Genoeg gekletst, de kinderen hadden de schommels ontdekt! Wat een pret.

schommelen.png

Daarna hadden we wel trek gekregen. Er waren diverse horecastandjes, voor elk wat wils. Wij gingen lekker taartjes eten bij de Theetantes. Bij feest hoort tenslotte taart!

theetantes.png

Toen we onze buik vol hadden liepen we weer verder. Ik kwam uit bij Studio de Winkel, die onder andere de geweldige Popjes van Lammers en Lammers hadden meegenomen. En aangezien daarachter de disco skate baan was, kon ik mooi mijn ogen uitkijken terwijl manlief zich met de kinderen vermaakte op de rolschaatsen.

rollerskaten.png

Ondertussen draaide Platenfeestje relaxte muziek.

platenfeestje.png

Bij Fourfabrics kocht ik een prachtige coffee-to-go beker die al zo lang op mijn verlanglijstje stond!

En daarna liepen we door naar Bam keramiek die strakke koffie- en espressobekers maken! Ook kon je daar je eigen potje maken op een pottenbakkers draaischijf. Dat vonden de kinderen natuurlijk super interessant om te doen!

potten bakken.png

Als afsluiting wilden de kinderen nog een keer in het reuzenrad. Deze keer met papa. Kon ik mooi nog even de laatste dingetjes kopen, zoals dit schattige hangvaasje met luchtplantjes die ik bij Brainydays haalde en die inmiddels voor mijn raam hangt te pronken. (Kun je ‘m zien tussen al dat groen?)

luchtplantje.png

Het was echt een enorm geslaagd feest, we hebben ons echt vermaakt en heel veel inspiratie opgedaan en leuke dingen gekocht!

Vanaf 24 t/m 26 november is Flavourites Live weer in de Kromhouthal in Amsterdam. Ik kan het je echt aanraden om dit alvast in je agenda te zetten en er naartoe te gaan!

Sfeerimpressiesfeerimpressie2Sfeerimpressie3

Xoxo,

Rimke

 

Leave a Reply

