Chocolate is always the answer! 

Een Stukje Geluk is een webwinkel voor prachtige papierwaren waar ik graag alles deel waar ik gelukkig van word. Maar er is zo veel meer dan alleen papierwaren en daarom heb ik besloten om Een Stukje Geluk te veranderen in een online conceptstore. Ik ben hiervoor druk in gesprek met verschillende leveranciers. Leuk en spannend om te doen! 
Mijn voorliefde voor vintage, Scandinavisch interieur en botanische schatten en ook mijn passie voor pastelkleuren, papierwaren en stationery, vind je duidelijk bij Een Stukje Geluk terug. De producten passen echt bij mij, ze zijn stuk voor stuk duurzaam, puur en stijlvol.
Dit betekent dat ik de collectie binnenkort zal uitbreiden met huisdecoratie, sieraden en… Chocola!
Bij de Snorfabriek waar ik regelmatig te vinden ben, verkopen ze ook (h)eerlijke chocola. In 2014 introduceerde uitgeverij Snor Snorchocolade, omdat zij vinden dat chocolade – net als hun boeken – een superleuk cadeautje is. Chocoladerepen zijn er genoeg, maar de mooie en te personaliseren verpakkingen maken het een nóg leuker cadeautje. Inmiddels heeft Snor hun assortiment wegens groot succes uitgebreid. Zo is er nu na veler verzoek, naast de romige melkchocolade, ook een pure variant. En rond de feestdagen zijn er kerstrepen met prachtige glitters op de verpakkingen.
De Snorchocolade wordt gemaakt in de Amstelveense chocoladefabriek Martinez van Martin en zijn zeven zussen. De repen zijn UTZ-gecertificeerd, dit is een internationaal keurmerk dat staat voor eerlijke handel en gebruik van grondstoffen die afkomstig zijn van boeren met oog voor mens en milieu. Meer info over het UTZ-keurmerk kun je hier vinden. Lekker verantwoord dus!
Deze 200-grams chocoladerepen zitten in een feestelijke verpakking, ontworpen door het Nederlandse designbureau Studio Boot. Op de achterkant van de ingestoken kaart kun je jouw eigen boodschap schrijven om de reep zo je eigen persoonlijke cadeau te maken.
Lekker in zowel pure als melkchocolade! De chocolade van Snor kun je nu kopen bij Een Stukje Geluk! 

En binnenkort vind je nog veel meer leuks bij Een Stukje Geluk! Mis je nog iets? Ik hoor het graag van je! Ik ben altijd op zoek naar een fijne samenwerking en uitbreiding van de collecties.
Tot snel!

Rimke


 

Leave a Reply

