Nu ook klein woongeluk bij Een Stukje Geluk! 

Af en toe loop ik tegen pareltjes aan die ik voor mezelf koop en waarvan ik dan denk: “wat zou het leuk zijn als ik hier andere mensen blij mee zou kunnen maken.” Daarom heb ik  enige tijd geleden besloten om niet alleen prachtige papierwaren te verkopen, maar ook andere dingen waar ik gelukkig van word. En dat is een groot succes! Er is veel vraag naar de unieke sieraden en ook de chocola vliegt de deur uit. 

Op het Flavourites Feest ontdekte ik FourFabrics; een eigenzinnig Nederlands woonlabel dat jaarlijks meerdere collecties en inspirerende thema’s lanceert op basis van de laatste trends. De collectie bestaat uit woonaccessoires, kleine meubelen en andere decoratieve must-haves. Ik heb gelijk een van hun coffee-to-go bekers gekocht die al heel lang op mijn verlanglijstje stonden. En toen ik weer thuis achter mijn computer eens in hun webshop ging snuffelen, zag ik nog veel meer dingen waar ik erg hebberig van werd. Een aantal van deze ‘hebbedingen’ zijn nu dus ook verkrijgbaar bij Een Stukje Geluk

Allereerst dus deze gave coffee-to-go bekers, gemaakt van bamboe. De koffiebeker heeft een inhoud van 370 ml, is vaatwasser-bestendig en geschikt voor zowel koude als warme dranken.

Coffee to go

En helemaal hip deze zomer: de Macramé muurhanger, Ibiza-stijl! De muurhanger is gemaakt van textiel met ingewerkte kralen. Leuke vervanger van een schilderij en past mooi in ieder interieur. Ook hip voor buiten in de zomerse tuin. 

Macramé hanger ‘Ibiza’

Ook deze opbergers zijn een must-have voor in je interieur: trendy wasmanden met grafisch zwart wit patroon. De wasmanden zijn van textiel en hebben twee praktische handvatten van imitatieleer, zodat je de wasmand eenvoudig kan optillen. De binnenkant van de zak is licht geplastificeerd en eenvoudig in te vouwen. De wasmand is tevens ideaal om bijvoorbeeld speelgoed in op te bergen. 

Trendy opbergers

 Ik ben heel enthousiast over dit kleine woongeluk en ik hoop dat jij er net zo enthousiast over bent als ik! Wist je trouwens dat ik je bestelling altijd mooi inpak en vanaf €30,- gratis verzend? 

Zonnige groet, Rimke

Geef een reactie

